loading...
استقلال مادريد
داریوش بازدید : 921 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

این ستاره 27 ساله در سال 2009 با انتقال 94 میلیون یورویی از منچستریونایتد به به رئال، رکورد گران نقل و انتقال تاریخ را شکست .

کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، اعلام کرد می خواهد در سانتیاگو برنابئو به دوران حرفه ای پایان دهد.

این ستاره 27 ساله در سال 2009 با انتقال 94 میلیون یورویی از منچستریونایتد به به رئال، رکورد گران نقل و انتقال تاریخ را شکست .

او در دو فصل اخیر لالیگا 84 گل به ثمر رساند و نشان داد که ارزش مبلغی که برای او پرداخت شده را دارد و اکنون اعلام کرد فکر نمی کند بتواند پیراهن باشگاه دیگری را به تن کند.

او در گفتگو با نشریه مارکا گفت:" اگر دست خودم باشم، تا پایان دوران حرفه ای ام در رئال خواهم ماند."

ستاره پرتغالی همچنین از اینکه مورینیو قراردادش را تا سال 2016 با رئال تمدید کرد، اظهار رضایت کرد.

" این عالی بود. من خیلی خوشحالم. باشگاهی مانند رئال باید مربی بزرگی مانند مورینیو داشته باشد. او می خواهد اینجا بماند.

به نظر می رسد که رئال بدون مورینیو نمی تواند به جام های زیادی برسد."

در سه سال اخیر، مسی توپ طلای بهترین بازیکن دنیا را به دست آورده اما رونالدو قصد دارد هر طور شده امسال این عنوان را به خودش اختصاص بدهد.

" نمی خواهم در این مورد زیاد فکر کنم  اما نمی توانم انکار کنم که از تصور بردن توپ طلا هیجان زده می شوم زیرا این رویای هر بازیکنی است.

توپ طلا قله حرفه ای هر بازیکن است اما این من نیستم که باید بهترین بازیکن را انتخاب کنم پس باید صبر کرد."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدوم تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 593
  • کل نظرات : 246
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 139
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 313
  • بازدید ماه : 1,118
  • بازدید سال : 15,366
  • بازدید کلی : 575,238