loading...
استقلال مادريد
داریوش بازدید : 375 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

 ارش برهانی در گفتگویی به چند سئوال پاسخ داد و گفت: شماره ۹ تا وقتی من در استقلال هستم مال خودم است. این شماره را به هیچ کس نمی دهم

کریم انصاری فرد اگر به استقلال بیاید کار تو دشوار خواهد شد. تازه امین منوچهری هم هست.

بله، ممکن است کریم هم به استقلال بیاید. خوشحالم که تیم خوبی خواهیم شد اما من از اسم هیچ کس نمی ترسم. دنبال رقابت سالم هستم. با همه وجود می جنگم تا جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی داشته باشم. من همیشه در سخت ترین شرایط برای استقلال بازی کردم.

این سومین بار بود که با استقلال تمدید کردی. در آن لحظه که گفتند باید تمدید کنی چه احساسی داشتی؟ا

احساس خوبی داشتم. از خدا می خواستم با استقلال دوباره تمدید کنم. پنج شنبه هفته قبل بود که به دفتر حاجی رفتم و ایشان گفتند که در لیست قلعه نویی هستی. من هم خیلی خوشحال شدم که دوباره می توانم با پیراهن استقلال بازی کنم. باور کنید اگر با خودم باشد تا آخر عمر برای استقلال بازی می کنم.

گفته می شود شاید به خاطر جذب مهاجمان جدید شماره پیراهنت را به بازیکن جدیدی بدهند؟

!اصلا این طور نیست. شماره ۹ تا وقتی من در استقلال هستم مال خودم است. این شماره را به هیچ کس نمی دهم تا یک روز از استقلال بروم.

بازگشت قلعه نویی به استقلال تا چه اندازه تو را برای به دست آوردن عنوان آقای گلی با انگیزه خواهد کرد؟!

خیلی زیاد. من به لحاظ ذهنی با امیرخان نزدیکم. البته این حرف را نزدم که فکر کنید با مربیان دیگر مشکل داشتم. برای همه مربیان احترام قائلم. اما فکر می کنم بتوانم دوباره در حضور قلعه نویی آقای گل بشوم. البته می دانم کار بسیار سختی است.

به نظر می رسد امسال استقلال تیم خوبی شده. بازگشت قلعه نویی و جذب بازیکنان جدید.

بله، تیم خوبی هستیم اما باید بازیکنان خوب فصل قبل را هم حفظ کنیم. پرسپولیس امسال تیم بسیار خوبی دارد و فکر می کنم یکی از جدی ترین رقیبان ما است. امیدورام بتوانیم جزو مدعیان اصلی این فصل باشیم.

فکر می کنی استقلال قهرمان بشود یا پرسپولیس؟

مطمئن باشید امسال سال قهرمانی استقلال است. می دانیم کار سختی است اما قهرمان می شویم. جام حذفی مال پرسپولیس و جام لیگ برتر مال استقلال.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدوم تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 593
  • کل نظرات : 246
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 93
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 370
  • بازدید ماه : 1,175
  • بازدید سال : 15,423
  • بازدید کلی : 575,295